MENU

0
    Vyprázdnit

    EMOS N1014 nabíječka autobaterií 6/12V 4A

     

    Inteligentní nabíječka určená pro automobily, motocykly, záložní akumulátory. Nabíjí olověné aku WET (kyselinové), MF (bezúdržbové), záložní akumulátory VRLA, AGM i GEL. Nabíjení 6 V (1,2 Ah–14 Ah), 12 V (1,2 Ah–120 Ah). Celý text

    Kód zboží:
    104659
    100%
    1x Hodnoceno
     
    Vaše cena s DPH
    850 Kč s DPH
    Vaše cena bez DPH
    702 Kč bez DPH
     
    Předpokládaná expedice:
    Ihned k odeslání
    Objednat
    Balení
    1 / 10 / -
    EAN
    8592920017395
    Výrobce
    Emos  
    Nakupujte ihned, plaťte později. Bez poplatků.

    Odložená platba

     

    Platbu za nákup si můžete odložit díky službám MALLPAY A PlatímPak.

    • Twisto Pay - bezúročné odložení platby až o 30 dnů nebo rozložení do splátek
    • MALLPay - bezúročné odložení platby až o 14 dnů po doručení zásilky
    • PlatímPak - bezúročné odložení platby až o 30 dnů nebo rozložení do splátek. Zrychlené vyřízení pro klienty Equa bank.

    Odloženou platbu si můžete zvolit v košíku při výběru platby.

      Podrobnosti o produktu

      EMOS N1014 nabíječka autobaterií 6/12V 4A


      Inteligentní nabíječka je určená pro automobily, motocykly, záložní akumulátory. Nabíjí olověné aku WET (kyselinové), MF (bezúdržbové), záložní akumulátory VRLA, AGM i GEL.


      Vlastnosti produktu


      •  7-mi stupňový plně automatická nabíječka a dobíječka 6 V/12 V olověných akumulátorů s přepínáním režimů nabíjení.
      •  Disponuje nabíjecími režimy pro malé i velké akumulátory, s kapacitou 1,2 Ah – 120 Ah – např. pro automobily, karavany, lodě, motocykly, čtyřkolky, vodní skútry ale i záložní.
      •  Akumulátory mohou být různých typů, například WET (mokré s kapalným elektrolytem), GEL (s gelovým elektrolytem, absorbovaným v separátorech), AGM (s absorpčním skleněným separátorem).
      •  Nabíječka autobaterií dobíjí akumulátory i v chladných podmínkách.
      •  Použití nejmodernější technologie umožňuje dobití akumulátorů na téměř 100 % jejich původní kapacity.
      •  Obnovuje lehce sulfátované akumulátory.
      •  Diagnostikuje a nabíjí vyčerpané akumulátory.
      •  Umožňuje tzv. kapkové nabíjení a udržovací dobíjení, čímž zvyšuje životnost akumulátoru a zajišťuje jeho vynikající výkon.
      •  Nabíječka je charakteristická nízkým zpětným odběrem proudu.
      •  Ochrana proti zkratu, přetížení, přehřátí a přepólování.
      •  Automatické ukončení nabíjení.

       

      Pro malé i velké akumulátory
       

      V první řadě slouží jako nabíječka autobaterií, ale kromě toho dobíjí i mnohé další bezúdržbové akumulátory s napětím 6 nebo 12 V a kapacitou 1,2–120 Ah.

      Autakaravanymotorkyčtyřkolkyloděvodní skútryzahradní traktůrkyelektrická auta pro děti a další motorová vozidla vás na startu už nikdy nezradí.

      Nabije všechny MF akumulátory (bezúdržbové), WET (kyselinové, s kapalným elektrolytem), VRLA (s absorbčním skleněným separátorem), AGM i GEL (s gelovým elektrolytem absorbovaným v separátorech).
       

      Inteligentní pomocnice
       

      Má celkem 4 režimy nabíjení – 6 V, „motocykl“, 12 V a „chladné počasí“. Ihned po zapojení sama diagnostikuje typ připojeného akumulátoru, zásluhou interního počítače, a vybere vhodný režim. Ten si můžete rovněž sami nastavit pomocí tlačítka MODE.

      Také umí zhodnotit, v jakém stavu se baterie nachází. Na základě toho určí vhodnou rychlost a intenzitu nabíjení, aby se nové baterie dobíjely do plna a ty starší se zase zbytečně nepřebíjely. Pro představu, akumulátor v autu na benzín nabije na 80 % už za 12 hodin.

      Zároveň se přizpůsobí i jakémukoli počasí. Za chladného dne zvýší napětí až na 14,7 V, čímž zefektivní nabíjení. Naopak při teplotách nad 40 °C sníží svůj výkon, aby nedošlo k přehřátí akumulátoru ani nabíječky.
       

      Udržovací nabíječka autobaterií
       

      Kromě bezchybné diagnostiky a automatického spuštění i ukončení dobíjení vyniká také tzv. kapkovým nabíjením (udržovacím režimem akumulátoru). Ten ocení zejména „sváteční řidiči“ nebo lenoši využívající své auto nebo motorku převážně na hodně krátké vzdálenosti.

      Udržovací nabíječku necháte připojenou nonstop – sama pozná, kdy je potřeba dodat akumulátoru trochu více energie. Díky tomu zajistíte své autobaterii delší životnost i větší výkon, a bude vždy připravená na start.
       

      Režim desulfatace
       

      Nedostatečně nabité nebo úplně vybité olověné akumulátory se už po pár dnech poškozují – ztrácí své maximální napětí i výkon (vlivem tzv. sulfatace). V mnohých případech trvale. Naštěstí tato nabíječka je natolik inteligentní, že intenzivními pulzy elektřiny dokáže nastartovat proces tzv. desulfatace, čímž lehce poškozené baterie vrátí do původní kondice.
       

      Ochrana proti zkratu a přepólování
       

      Přestože k nabíječce získáte podrobný návod k použití, každý se může jednou splést. Z toho důvodu je nabíječka EMOS N1014 vybavená ochranou proti zkratu a přepólování. Jakmile její červenou (+) a černou svorku (-) připojíte ke špatným pólům baterie, rozsvítí se červeně LED dioda signalizující poruchu a nabíjení se nespustí.


      Časté dotazy


      Proč mi po zapojení akumulátoru na nabíječku stále svítí 6V, když by pomocí tlačítka MODE mělo jít přepnout na 12V?

      Nabíječka se nepřepne do 12V režimu kvůli ochraně nabíječky z toho důvodu, že akumulátor je zřejmě vybitý pod 7,5V. Řešení je pokusit se nabít akumulátor na jiném nabíječi například na staré autonabíječce (pouze trafo s potlačeným počátečním proudem). Jakmile nabije akumulátor nad hranicí 7,5V a připojí se na naši nabíječku, měla by se chytit na režim 12V.

      Po krátkém odpojení od sítě stále svítí červená kontrolka probíhajícího dobíjení. Jaký je následující doporučený postup?

      Doporučujeme odpojit nabíječku na delší dobu. Následně zkusit připojit na jiný akumulátor, než ten záložní např. autobaterii, a vyzkoušet tak funkčnost nabíječe.

      Je možné, že záložní akumulátor je již spotřebován a má vyšší vnitřní odpor a proto nabíječ stále vyhodnocuje akumulátor jako vybitý.

      Záložní akumulátor má životnost cca 300 nabíjecích cyklů.

      Lze nastavit režim desulfatace?

      Režim desulfatace nelze nastavit. Je zahrnut automaticky v návodu ve zmiňovaných 7 krocích nabíjení.

      Pokud nabíječka vyhodnotí, že je potřeba tento režim zapnout, spustí ho automaticky.

      Je vhodný i pro start/stop baterie typu EFB?

      Ano, produkt je pro tyto typy baterie vhodný.

       

      Nejdůležitější parametry

       
      indikace nabíjení LED
      krytí IP65
      nabíjení 6 V (1,2 Ah–14 Ah), 12 V (1,2 Ah–120 Ah)
       


      Ostatní parametry

       
      určeno pro automobily, motocykly, záložní aku, olověné aku WET (kyselinové), MF (bezúdržbové), VRLA, AGM i GEL
      režim desulfatace ano
      řízení nabíjení řízeno interní MCU, diagnostikuje připojený aku a automaticky jej nabíjí, udržuje, brání přehřátí
      program pro chladné počasí ano
      udržovací režim ano
      nabíjecí napětí 7,3 V/14,4 V/14,7 V
      nabíjecí proud 0,8 A +/-10 % / 3,0 A +/-10 % / 4,0 A +/-10 %
      výstupní proud 4 A max.
      vstup 220–240 V AC/50 Hz/600 mA
      nabíjecí kabel 1,8 m je ukončený svorkami
      ochrana proti zkratu a přepólování ano
      kroků nabíjení 7
      hmotnost 526 g
      prodejní obal 1 ks, krabice

      Produkt manažer:

      Miroslav Kežlinek,  +420 775 918 063,  mkezlinek@atoselektro.cz

      Parametry

      indikace nabíjení LED
      kroků nabíjení 7
      krytí IP65
      nabíjecí kabel 1,8 m je ukončený svorkami
      nabíjecí napětí 7,3 V-14,4 V-14,7 V
      nabíjecí proud 0,8 A +--10 % - 3,0 A +--10 % - 4,0 A +--10 %
      nabíjení 6 V (1,2 Ah–14 Ah), 12 V (1,2 Ah–120 Ah)
      ochrana proti zkratu a přepólování ano
      prodejní obal 1 ks, krabice
      program pro chladné počasí ano
      režim desulfatace ano
      řízení nabíjení řízeno interní MCU, diagnostikuje připojený aku a automaticky jej nabíjí, udržuje, brání přehřátí
      udržovací režim ano
      určeno pro automobily, motocykly, záložní aku, olověné aku WET (kyselinové), MF (bezúdržbové), VRLA, AGM i GEL
      vstup 220–240 V AC-50 Hz-600 mA
      výstupní proud 4 A max.
      Nabíjecí napětí 6 V, 12 V
      Řízení mikroprocesorem Ano
      Hmotnost 526 g, 526 g, 526 g, 526 g, 526 g, 526 g

      Recenze 100%

      100%

      Ověřený zákazník, 04.07.2024

        Doporučené příslušenství

        Kód produktu: 529863

         

        Bluetooth tester Pb, AGM, GEL a Lithiových baterií KONNWEI BK100 s testovacím rozsahem 100-2000 CCA, kompatibilní s automobily, motocykly, nákladními auty, SUV, čluny, jachtami, sekačkami na trávu a dokonce i golfovými vozíky

         
         
        494 Kč 

        bez DPH

        599 Kč 

        s DPH

        Záruka
        24 Měsíce

        Doprava zdarma

        U maloobchodních
        objednávek nad 1 500 Kč

        Dodání do 24 hodin

        při objednávce skladového
        zboží do 13:00

        Odběrná místa po celé ČR

        desítky odběrných míst PPL Parcel
        v celé ČR

        Zákaznický servis:

        599 526 182, 599 526 183
        Po-Pá: 7:00 - 16:00

        shop@atoselektro.cz

        Dotazy, objednávky a připomínky