MENU
Světla pro denní svícení LED DRL019/pir, homologace
Porovnatdopravné zdarma
dopravné zdarma
Kód zboží:
49215
Vaše cena s DPH
855 Kč
s DPH
Vaše cena bez DPH
707 Kč
bez DPH
Dostupnost
EAN
8595563702178
Výrobce
Nakupujte ihned, plaťte později. Bez poplatků.
Odložená platba
Platbu za nákup si můžete odložit díky službám MALLPAY A PlatímPak.
- Twisto Pay - bezúročné odložení platby až o 30 dnů nebo rozložení do splátek
- MALLPay - bezúročné odložení platby až o 14 dnů po doručení zásilky
- PlatímPak - bezúročné odložení platby až o 30 dnů nebo rozložení do splátek. Zrychlené vyřízení pro klienty Equa bank.
Odloženou platbu si můžete zvolit v košíku při výběru platby.
Záruka
24 Měsíce
Doprava zdarma
U maloobchodníchobjednávek nad 1 500 Kč
Dodání do 24 hodin
při objednávce skladovéhozboží do 13:00
Odběrná místa po celé ČR
desítky odběrných míst PPL Parcelv celé ČR
Podrobnosti o produktu
Kulatá LED homologovaná světla pro denní svícení. Světla jsou vybavena elektronikou, která zajistí automatické rozsvícení po zapnutí zapalování a zhasnutí při zapnutí potkávacích světel vozidla. Homologace dle EHK/OSN č. 48 pod číslem E4 - 000021
Technické údaje:
- spotřeba 2 x 4 W
- napájecí napětí 12 / 24V
- v každém světle 18 vysocesvítivých LED diod typu superflux
- robustní vodotěsné provedení
- velice efektní bílé světlo s teplotou 6000K (jako xenony)
- světla mají vestavěný modul automatického svícení
- průměr 90 x h 36 mm
Použití světel pro denní svícení:
V souvislosti s novými legislativními podmínkami upravujícími provoz motorových vozidel a nařizujícími celodenní svícení je velice aktuální náhradní osvětlení vozidel určené výhradně pro osvětlení ve dne za nesnížené viditelnosti. Provedení a umístění světel pro denní svícení je dáno homologačním předpisem EHK/OSN č. 48, který předepisuje vyhláška č. 341/2002 Sb. a jejich používání se řídí zákonem č. 361/2000 Sb. o provozu na pozemních komunikacích pozměněným zákonem č. 411/2005 Sb. Světla pro denní svícení se vyznačují silně rozptýleným tokem světla, který netvoří kužel jako u běžných reflektorů. Rozptýlené světlo svým charakterem neoslňuje protijedoucí řidiče ani neosvětluje vozovku, ale v dostatečné míře zajišťuje zásadní podmínku bezpečného provozu "být viděn". Hlavním přínosem těchto přídavných světel je úspora energie, neboť při jejich používání nesvítí obrysová, potkávací ani koncová světla vozidla. Úsporu přinese také prodloužení životnosti žárovek či výbojek, kterou pocítí především řidiči vozidel s xenonovými světlomety, jejichž výbojky mají sice delší životnost než běžné žárovky, ale jejich výměna je výrazně nákladnější. Montáž světel pro denní svícení není přestavbou vozidla ani změnou technických údajů, a proto jejich umístění na vozidlo nepodléhá žádnému dodatečnému schvalování ani zápisu.
Základní pravidla pro dodatečnou montáž světel pro denní svícení:
- na jedno vozidlo se montují dva kusy (jeden pár) světel
- umísťují se ve vodorovné rovině ve výšce od 250 mm do 1500 mm na přední část vozidla
- vzdálenost světel od bočního obrysu je max. 400 mm a vzájemně mezi světly min. 600 mm (u vozidel s šířkou menší než 1300 mm je povolena vzájemná vzdálenost 400 mm)
- světla se musí rozsvítit automaticky po zapnutí zapalování (nastartování motoru) a zhasnou po jeho vypnutí
- při rozsvícení obrysových světel musí světla pro denní svícení automaticky zhasnout